100.dan u školi je međunarodni projekt koji se obilježava sredinom veljače kao 100.dan polaska učenika u školu.
Učenici obilježavaju nizom zanimljivih i poticajnih aktivnosti kojima se kroz igru i aktivnosti istraživanja broja 100, želi potaknuti ljubav prema školi, školovanju i zanimljivom projektnom danu koji provode.
Projekt je jednodnevni i sprovodi se određeni (100.dan) u školi.
STOTI DAN ŠKOLE U DRUGOM RAZREDU
Nizom zanimljivih aktivnosti obilježili smo 100. dan škole.
Na satu TZK sto puta bacali smo loptu o zid i hvatali, napravili sto pripremnih vježbi (10 vježbi po 10 ponavljanja), sto puta preskakali preko vijače.
Na satu hrvatskoga jezika pisali smo 100 nazive sto hrvatskih gradova, 100 imenica, 100 muških i ženskih imena te 100 riječi u kojima se krije slog STO.
Na satu matematike brojili smo do sto na različite načine (po jedan, po dva, po 3, po 4, po 5 i po 10), riješili smo 100 matematičkih zadataka.
Na satu likovne kulture slikali smo broj 100 temperama i kolažem.
Na satu glazbene kulture pjevali smo himnu 100. dan škole.
Sve fotografije možete pogledati na poveznici OVDJE.
100 DAN ŠKOLE U MATEMATICI
U okviru projekta matematičari 5. i 8. razreda istraživali su postotke kao razlomke s nazivnikom 100, Pitagorin poučak primjenjivali na trokutu sa posebnom površinom, igrali bingo, istraživali zanimljivosti o broju 100, pisali broj 100 na različitim jezicima te rješavali problemske zadatke.
Također smo razgovarali o prvih 100 dana škole, koliko smo napredovali i što smo sve naučili, kako smo doživjeli sve neobične okolnosti oko nas, što nas je veselilo, a što rastužilo te kakva su naša očekivanja.
Sve aktivnosti možete pogledati OVDJE.