Stoti dan škole obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, a cilj je tog projekta okupiti učenike i učitelje osnovnih škola spremne na nacionalnoj/lokalnoj razini odabranim sadržajima obilježiti taj dan u školi. Dan je isplaniran tako da učenici u vođenim aktivnostima ostvaruju obrazovno-odgojne ciljeve i ishode u skladu s predmetnim i međupredmetnim kurikulumima, razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini.
Stoti dan škole učionici 3. razreda obilježili su u okviru eTwinning projekta 100. dan škole, u organizaciji Udruge Zvono.
Protekao je u vedroj i radnoj atmosferi.Na satu razrednika učenici su izradili krune koje su cijeli dan nosili na glavi i ukratko se upoznali s ciljevima obilježavanja 100. dana škole i aktivnostima koje nas očekuju. Napisali smo sto lijepih riječi.
Na satu hrvatskoga jezika pisali smo 100 imena (deset puta po deset) ljudi, životinja, država, gradova sela, rijeka, ulica, trgova, gora i blagdana.
Na satu matematike rješavali smo 100 matematičkih zadataka i ponovili tablicu množenja i dijeljenja.
Na satu prirode i društva opisivali smo školu prije 100 godina i školu kakvu zamišljamo za 100 godina.
Na satu likovne kulture kreativno smo od 100 srca izradili svoj likovni uradak.
Osim toga igrali smo i interaktivne kvizove znanja iz hrvatskoga jezika, matematike i prirode i društva. U svakom je kvizu trebalo riješiti po 100 zadataka.
Više o svim našim aktivnostima možete pogledati na https://view.genial.ly/
Učiteljica Mira Čuvidić